2013. október 2., szerda

17. fejezet: It Can't Be


Elérkeztünk a 17. részhez, ami egy újabb "töltelék epizód", viszont azt gondolom, a valaha volt legizgalmasabb, ebből kiindulva pedig megígérhetem, hogy a következő részek olvasása alatt nem fogtok unatkozni ;) Kivételesen nem is rizsázok többet, csak jó szórakozást kívánok!


Nem tudtam eldönteni, hogy siessek-e, vagy inkább ne. Telefonban tanúsított viselkedése megrémisztett, a gyomromban éktelenkedő gombóc pedig csak egyre hatalmasabbra nőtt. Amikor beparkoltam a hatalmas udvarba, most először sajnáltam, hogy nem lakik kicsit messzebb.

Csengettem, Tom pedig egyből ajtót nyitott, ám amikor megláttam arckifejezését, borzalmas érzésem lett. Közelebb hajoltam hozzá, hogy megcsókoljam, de elhúzódott. Beléptem a hatalmas előtérbe, ami most egyszeriben még nagyobbnak, és már-már szinte félelmetesnek tűnt. Őrült tempóban rángattam le magamról a kabátot és a cipőmet, majd követtem Tomot, aki egy szó nélkül megindult a konyha felé.

- Baj van? – Kérdeztem remegő hangon. Nem szólt semmit, csak ledobott elém egy újságot. Szeme villámokat szórt.
EXKLUZÍV! ADAM STAN ELKÉPESZTŐ HÍREKET OSZTOTT MEG A HILLS IKREKRŐL
Adam Stan-t, a Hills ikrek menedzserét a Tokio Hotel ikreivel közös születésnapi mulatságukon értük utol. Míg a fiatalok önfeledten szórakoztak, Stan hihetetlen információkat tárt a nyilvánosság elé, amikor a lányok és a Tokio Hoteles srácok kapcsolatáról faggattuk őt. „Elképesztően aranyosak együtt, tisztára, mint egy hamupipőke-történet. Csak azt nem tudom, hogyan kezelik majd a srácok, amikor az igazság kiderül.” Kérdésünkre, hogy milyen igazságról beszél, Stan a következőket mondta: „Te meg tudnád különböztetni az ikreket? Mármint Biancát és Jade-et. Nem, igaz? Valószínűleg Bill és Tom sem, ezért történhetett az, hogy hónapok óta a másikkal vannak együtt. Hogy tiszta legyen, igen, úgy értem, akit Tom Biancának hisz, az Jade, akivel pedig Bill kavar, az az igazi Bianca. Upsz, most elszóltam magam?” Az érintetteket egyelőre nem sikerült utolérnünk, de biztosan állíthatjuk, Németország egyik valaha volt legnagyobb botrányára készülhetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat megjegyzést, és szeretnélek is megkérni titeket, hogy éljetek ezzel a funkcióval, nagyon fontos számomra a véleményetek :))